Welcome to our online store!

E te iloa moni e uiga i kalipa taofi?

Ua iloa e le tele o Knight o le mafai ona taofi e sili atu le taua nai lo le tamoe saoasaoa.O le mea lea, i le faaopoopo atu i le faʻaleleia atili o le faʻatinoina o le taʻavale, e le mafai ona le amanaiaina le faʻatinoga o le taofi.E toatele uo foi e fiafia e fai
Suiga i calipers.

Aʻo leʻi faʻaleleia le caliper o lau taʻavale, pe o iai sau malamalamaga manino i lona taʻiala galue, faʻasologa, faʻatulagaina, ma isi?E sili atu le saogalemu o calipers taugata?
A maeʻa ona faitau lenei tusiga, atonu e sili atu lou malamalama i calipers.

Suia calipers, o le a sili atu le saogalemu o le taavale?

E matua le mautinoa lava lenei mea.E ui ina fa'afou le fa'alelei e fa'atuputeleina ai le malosi o le taofi, o le fa'aleleia o le kaliper e tatau fo'i ona fetaui ma le pamu taofi ma e o'o lava i le fa'aleleia o le fa'atonu.
Pe afai e lē amanaʻia faamatalaga o loo i luga, e ono tulaʻi mai ai ni lamatiaga.O le mafuaaga lea o le manatu o nisi e fiafia i taavale, a uma ona suia le calipers, o le a latou lagona le malosi tele o taofi, ae o se mea matautia.

tala fou

(1)

O le a le eseesega i le va o calipers e tasi ma faafeagai?

Mai se vaaiga moni, o le tasi-way caliper o lona uiga e na o le tasi le itu o le caliper o loʻo i ai se mamanu piston, ma le isi itu o se paʻu taofi.O le mea lea, o le a faʻapipiʻiina le ala e tasi i se pine faʻafefeteina, lea e mafai ai e calipers ona gaoioi agavale ma taumatau, ina ia mafai e paʻu taofi i itu uma e lua ona u i totonu o le disk.

Ole a fa'apipi'i fa'ato'a fa'ameamea ile fa'ailoga pine fa'afefe, O le fa'afeagai o lo'o i ai se mamanu piston i itu uma e lua o le caliper, lea e fa'aogaina ai le mamafa o le hydraulic e tulei ai le taofi i itu uma e lua e pipii ai le tisiketi.I le tulaga o le braking performance, faafeagai calipers e manino lelei nai lo le unidirectional calipers, o le tele o calipers masani suia i luga o le maketi o mamanu tetee.
O le caliper fa'afeagai o lo'o i ai se mamanu piston i itu uma e lua o le caliper, lea e fa'aogaina ai le mamafa o le hydraulic e tulei ai le pa'u i itu uma e lua e pipii ai le disk.I le tulaga o le braking performance, faafeagai calipers e manino lelei nai lo le unidirectional calipers, o le tele o calipers masani suia i luga o le maketi o mamanu tetee.
O le a le mea e ta'ua o le fa'avevela?

O le igoa faaperetania o radial calipers o Radial Mount Calipers, e lauiloa foi o radial calipers.O le eseesega i le va o le radial caliper ma le masani masani o le faʻamau i pito uma e lua o loʻo lokaina i se radial auala, e ese mai le auala lokaina o le caliper masani.O le auala loka radial e mafai ona faʻaitiitia ai le malosi o le shear lateral.

O le fea e sili, lafo po'o le fa'ameamea?

O le tali o fa'ailoga calipers.Mo mea lava e tasi, e sili atu le malosi o calipers fa'apipi'i nai lo calipers lafo, ma i lalo o le ma'a'a'a tutusa, e mama atu calipers fa'amea nai lo calipers lafo.

O a mea e fai ai pistons o lo'o i luga o fa'alava?

Mea: titanium alloy, alumini alumini, uʻamea;fa'aa'afia mea: fa'a'avevela vevela ma fa'ama'i.O le piston o le ala vaeluaga lea mo le suauu taofi e tuleia ai pusa taofi.Pe a galue le caliper, o le taofi taofi o le a maua ai le maualuga o le vevela ona o le vevesi.I lalo o le faʻaogaina o le piston, o le vevela o le suauʻu taofi o le a faasolosolo malie lava.O le vai taofi e sili atu i le vevela faʻaogaina o le a le maua ai lona faʻaogaina.

O le mea lea, o mea e fa'avave ai le vevela e mafai ona maua ai le fa'atinoina o le taofiga sili atu.O mea e a'afia ai fo'i le fa'atinoga o le piston.Mo se faʻataʻitaʻiga, o le piston elea o le a faʻatupuina le teteʻe pe a gaoioi.O mea masani o pistons o le titanium alloy, alumini alumini, ma le uʻamea mai le maualuga i le maualalo.

(2)


Taimi meli: Nov-11-2021